Nederlands Visbureau

Schol is smullen

De schol is in het najaar op zijn best met lekker dik vlees en een sappige smaak. Smullen dus! Iedereen in de ‘vis’ weet dat. Alleen de consument beseft het nog niet altijd. 

Tijd voor een campagne om de schol een ‘lift’ te geven. En dat doen we met niemand minder dan Marijke Helwegen! Laat uw klanten ook smullen van schol en doe mee aan deze actie!


Actie op winkelvloer
 
'Schol is smullen' vraagt ook om actie op de winkelvloer! Wij hebben Marijke Helwegen weer bereid gevonden mee te werken aan deze ludieke campagne. Bestel nu een promotiepakket, waarmee u uw klanten kunt verrassen met een gratis tweede kaartje voor een rondvaart in Amsterdam! 

Filmpjes
Via drie unieke filmpjes, met als thema vangst, verwerking en de consument, geeft Marijke de vissoort schol een '(face)lift'! De filmpjes zijn informatief van opzet, maar met een hilarische Marijke Helwegen-twist. De gratis filmpjes zijn beschikbaar voor uw eigen website of voor op de winkelvloer. Bekijk de filmpje op ons youtube-kanaal. Speciaal voor op de winkelvloer hebben we de filmpjes voorzien van ondertiteling; vraag de drie unieke filmpjes nu aan! 

        

Posters
Zorg er voor dat uw verkooppunt één al schol uitstraalt en bestel meteen een leuke 'schol is smullen' poster via onze webshop-visbureau.nl

Banners
Om de actie compleet te maken, hebben we ook diverse online gratis banners ontwikkeld voor uw eigen gebruik; bekijk en download de banners hiernaast of via onze beeldbank.