Nederlands Visbureau

Consumenten
Detailhandel en retail
Horeca
Import en export
Pers

Visconsumptie: vers wint terrein van diepvries

Volgens marktonderzoeksbureau GfK is het imago van vis onveranderd positief: gezond, lekker en afwisselend. In opdracht van het Nederlands Visbureau werd aan de visondernemers inzicht geboden in de trends en de visconsumptie in Nederland.

Lees verder

Grüne Woche

Bij Agrifood hoort ook vis! Op de Internationale Grüne Woche presenteert de Nederlandse versbranche zich al ruim 60 jaar als productieland aan onze belangrijkste...

Lees meer

Winteruitgave Visculinair

De winteruitgave van het Visculinair magazine verschijnt op 1 december. In dit nummer onder meer: lekker veel VISite, barbecueën in de winter, kerst op z'n Scandinavisch, 5 vragen aan Martijn van Dam (staatssecretaris Economische Zaken), leuke gadgets voor de cadeaumaand en uiteraard heerlijke visrecepten.

Sneak preview

Januari is de maand van de schar

De hele maand januari staat in het teken van de schar. Over de schar valt veel te vertellen. En, met schar kan je heerlijk koken.
Lees hier meer over onze activiteiten om de schar de aandacht te geven die hij verdient!

Vis van de maand: Schar